14.11.2018.
Vrijeme čitanja: 5 min

Pucate od sreće jer Vam je sinula ideja da pokrenete vlastiti biznis?!
Ili Vas je možda sila natjerala? Dobili ste treće dijete, poput mog dragog prijatelja i odlučili vratiti iz Njemačke?
Ili jednostavno Vam je pun kufer da radite za drugoga?!

Idemo osnovati poduzeće. Da!Lako je to.. pa imamo hitro.hr i gotova priča..

Kad bi to barem bilo tako lako.

Ako ste odlučili pokrenuti vlastiti biznis, prva velika odluka je, da li ćete registrirati poduzeće ili obrt? Ako poduzeće, da li d.o.o. ili j.d.o.o.? Ako obrt, da li obrt ili paušalni obrt?
Uhff.. nakon par minuta guglanja, otvorilo Vam se na tisuće stranice koje treba pročitati. Pa počinju opet neki nerazumljivi pojmovi nije u sustavu PDV-a, temeljni kapital, izaslani radnici, bruto II… I navire sve više novih pojmova. Izgubili ste se na 6.otvorenoj webici i više ni sami niste sigurni što i kako dalje, otkud zapravo početi.

Poslovni subjekt treba imati neko ime. Dali ste ime Carpe diem. Odlazite spremno k odvjetniku kojeg Vam je preporučila prijateljica ili Javnom bilježniku u obližnjem kvartu. „Dobar dan!“ „Dobar dan!“-odgovara tajnica u uredu. „Došao sam osnovati poduzeće i osmislio sam ime!“-rekli ste spremno. Provjerom u sudski registar tajnica Vam priopćava da je ime zauzeto jer već postoji tridesetak registriranih subjekata sa istim ili sličnim imenom i izražava bojazan da će Vam ime biti odbijeno na Trgovačkom sudu.
I tako krenu pitanja..
Dogovorili ste se da dođete ponovo kad osmislite neko drugo ime.

Krenuli ste kući i stalno vrtite pitanja koja ste čuli.
Jeste li odabrali djelatnost? Ispunjavate li uvjete za određene djelatnosti?

Gdje će biti sjedište poslovnog subjekta? Poduzeće ili obrt.  Sjedište i/ili ured? Imate ili nemate poslovni prostor? Trebam imati Ugovor o najmu sa samim sobom? Trebam li ovjeriti kod Javnog bilježnika?

Ovo je samo jedan od najčešćih scenarija u kojem već na prvim koracima dolazi do zastoja u realizaciji zacrtane ideje pokretanja vlastitog biznisa.

Ne bojte se! I oni koji su već jednom registrirali poduzeće često ne znaju sve što treba i ponovo muku muče s „porođajnim“ preprekama.
Ne gubite vrijeme i novac, a pritom i strpljenje na istraživanja, utvrđivanja i ponavljanja gradiva! Administracija nadležnih tijela i institucija je ionako troma; koraci i procesi u osnivanju poduzeća sami po sebi su spori.

Evo rješenja. GOYA CONSULTING one stop office. Idealno mjesto za izradu hodograma Vaših i naših aktivnosti do izrade prvog ispostavljenog računa za izvršenu uslugu i proizvod Vašem prvom klijentu.

Sve etape za Vas ćemo detaljno analizirati i razraditi:

  1. Izbor najoptimalnije opcije poslovnog subjekta: d.o.o, j.d,o.o.,  obrt ili paušalni obrt.
  2. Odabir temeljne djelatnosti. NKD. Druge djelatnosti. Naknadni upis djelatnosti se naplaćuje.  Poprilično.
  3. Sjedište tvrtke. Adresa poslovanja. Ugovor o najmu poslovnog prostora. Ugovor o najmu poslovne adrese. Virtualni ured.
  4. Javni bilježnik. Dođete i potpišete potrebno. Ostalo je naša briga.
  5. Izbor banke. Žiro-račun. Tekući račun. Itekako je važan izbor prave banke.
  6. Izrada vizualnog rješenja. Pečat. Tabla poduzeća/obrta. Posjetnica. Memorandum.
  7. GDPR-Usklađenje akata i postupanja u svezi sa zaštitom osobnih podataka
  8. Zaštita na radu. Medicina rada.
  9. Prijava poduzeća i radnika (Porezna uprava, HZZO, HZMO, FINA – REGOS)
  10. Odluka nadležnog upravnog tijela o zadovoljavanju tehničkih, zdravstvenih, ekoloških i drugih uvjeta (za Trgovački sud).
  11. Jedino što trebamo je Vaš vlastoručni potpis i Vaša privola. Sve dogovaramo telefonski i mailom. Svaki korak uz Vaše odobrenje. Transparentna evidencija cijene i utrošenog vremena.

#PitajPlanirajPokreni
GOYA CONSULTING

Povezani Blog članci
Pogledaj sve članke